2009-10-16

Skulle ha tränat idag.
Men orkade verkligen inte.
Känns som jag ska somna när som helst och jag är snorig.
Å vill verkligen inte bli sjuk, har inte tid för det nu när hästarna kommer hem.
Så det är får bli en hel vilovecka från gymmet.
Det värsta är att jag VILL träna men orkar inte.
Och med snorigheten gissar jag att det är bäst att vänta till måndag.
Men då får jag känslan av att jag har gått upp allt jag gått ner.
Känner mig stor och plufsig.
Och det är inte så kul, men jag måste ju kunna vara utan träning (på gymmet) en vecka utan att känna så.
För jag har inte gått upp, byxorna sitter som innan (perfekt) men ändå känns det som om någon plusat på 10 kg på mig.
Jobbig känsla. Men den går nog över.
Nu ska jag sova lite för vi ska på stand up ikväll med. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar