2009-10-08

Micro eller inte micro

Ja det är frågan.
Ska man köpa den lilla apparaten eller överlever man utan det.
Överlever vet jag att vi gör (har inte haft någon sen jag flyttade hemmifrån), men det kan vara väldigt bekvämt när man ska värma rester eller poppa popcorn.

Och så hör ju till saken att jag har önskat mig en vetekudde i form av en gosig nalle när jag fyller år, men den är ju däremot meningslös om man inte har en micro.
Det tar sjukt lång tid att värma i ugnen och då kan det bli äcklig.

Jag vill ha en liten micro som inte tar så mycket plats.
Behöver inte ha några speciella funktioner då den bara är till för att värma upp saker.
Har hittat en på nätet för 1200 kr men den är ganska djup 54 cm så får nog leta vidare.

Vad tycker ni?
Micro eller inte micro?
(Jag hatar micromat så ingen risk att man börjar äta för mkt sånt.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar