2009-10-17

Jag är trött även fast jag vaknade av mig själv och inte väckarklockan.
Passar Neo åt Emma då hon målar om hemma så vi har varit ute och gått i 1-1½ timme vilket känns bra eftersom jag inte tränat något denna vecka.

Ska hem till pappa på middag lite senare och efter det brumma över till Linn för film.
Och sedan hem och lämna Neo hos Emma.

C är i Fittja hos en kompis och gör musik.
Saknar honom som jag alltid gör men kul att han gör det han gillar :)
Och det är ju inte allt för ofta heller.

Snart fyller jag år. :)
Är fortfarande likadan som när jag var liten.
Längtar massor tills den dagen jag fyller och blir superglad för paket :P

Men jag längtade massor till C's födelsedag åxå bara för att få ge honom han paket och så var jag inte när jag var liten, så lite mognare har jag ju blivit. Om man ska kalla det för det :P

1 kommentar: