2009-10-01

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article5884326.ab

Personen i fråga är en gammal klasskompis från högstadiet :P
Lite lustigt.


Var en mysig dag i stallet, vi red lite lösgörande och sen ut en sväng.
Jag gled av Chantal och landade på fötterna, hon vart rädd för något och hoppade åt sidan medan jag satt kvar typ.
Så ramla ner stående på sidan med tyglarna i handen.

Innan stallet däremot, fy vad stressigt.
Började småstäda men ökade som vanligt så skrubbade och donade, flyttade på möbel och dammsög bakom, sen helt plötsligt var klockan tio över 4 och jag vart tvungen att springa ner till Coop för att köpa morötter.
Och bakom mig står en unge och skriker.
Och jag ogillar barn i vanliga fall spec dom som skriker och i stressat läge, inte kul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar