2009-10-23

Blev en lång dag i stallet idag.
Var väl ute vid halv tre började mocka och dona medan jag väntade på att Ann skulle komma så att jag fick lite ridsällskap.
Så idag har jag:
  • Gått i brevbäringen
  • Mockat ca: 4 boxar
  • Burit in ca:15 halmbalar i transporten
  • Gett alla hästarna vatten och mat
  • Samt ridit en timme
Så lite motion blev det iaf.
I morgon är det HP ser inte fram emot det, skulle pluggat lite nu men frös så mkt så duschade när jag kom hem, sen var jag tvungen och laga mat och snart ska jag hämta C.
Men samtidigt att plugga kvällen innan brukar inte ge så mycket.
Jag är iaf bättre förberedd än förra gången för nu har jag fixat 2 st blyertspennor med suddigum, en linjal (den hade jag förra gången åxå) och så har jag kollat i mailet vart det är jag ska vara.
Det enda jag inte har är en klocka, men kanske ska svänga förbi pappa och fråga om jag får låna en av hans.
Men nu måste jag åka.
Håll tummarna för mig i morgon mellan kvart i nio och kvart över fyra är ni snälla :)

Och visst blev bloggen fin, tack Isak.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar