2009-09-06

Yoga

Yogan var superbra.
Man blev ju knappt svettig så det kändes ju inte som ett träningspass men det är ju inte meningen heller.
Det var väldigt avslappnade och vissa övningar kände man att det var delar av kroppen man inte brukar använda.
Mycket behagligt jag ska definitivt gå dit igen. Ska boka in mig på nästa pass direkt.
Så försöker jag få C att följa med tror det skulle vara bra för han.
Han är bara lite lat och behöver en spark i arslet upp ur soffan :P

Festen i går vart väldigt lyckat.
Inga grannar som klagat eller något sånt heller.
Ne nu ska jag duscha och sedan ska vi äta bakad potatis med en marinerad köttbit som Richard lämnade i går.
Så vara massa gott gugs i potatisen åxå.
Å sallad till så klart. Vi har massor efter igår :)

Så var C's släkt här åxå och gratta honom. Mysigt. Mycket trevligt och en del kakor :P Men ibland så måste man ju få unna sig och jag srpnger säker bort det i morgon så inga problem.

Vad har ni gjort i helgen då?
De som var på festen tyckte ni den var lyckad?

1 kommentar: