2009-09-09

Svacka

Hade ont i lungorna i dag igen.
Vet inte riktigt vad som är fel, sov med öppet fönster och det var kallt ute.
Kanske var det, ingen aning vakna iaf upp med att det gjorde ont när jag andades.
Nu har det nästan gått bort helt känns bara lite.
Därför blev det bara 20 minuter på löpbandet idag, ca 2,5 km.
Kunde inte göra några av maskinerna jag brukar göra eftersom jag är öm i vänster överarm där p-staven är inpillad.

Så körde lite mage och rygg samt löpbandet och så fick det vara bra med det.
Är glad att jag ens gick dit var så satans trött.

Jag tror att jag är inne i en liten kostsvacka, är så jävla godissugen hela tiden och det tar en hel del att stå emot.
Men ska man gå ner så ska man. Innan Tahiland ska jag vara av med 2 kg till, minst.
Men jag vet att det inte går att stressa bort kilorna heller dom ramlar av i sinom tid om man äter mindre fett, kalorier än vad man gör av med så det kommer nog.

Ne nu ska jag läsa lite mer, har börjat på Snabba cash den var ganska seg i början men nu börjar det hända lite saker,
.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar