2009-09-10

Ponnie

Var hos älskade ponnie idag och red.
Först tog jag ca. 20-30 min skritt på Chantal, några travsteg kanske totalt en minut.
Sen blev det Loppans tur, hon var lite svårare att fånga, men när det var gjort blev det ca: 20 minuter skritt på henne åxå.

C var med och fotade ska ladda upp bilderna på datorn snart är det några bra får ni åxå se :P

Middag blir lassange, det är första gången vi lagar det så får se hur det blir hoppas gott.

Har haft ont i halsen hela dagen, får inte bli sjuk har inte tid med det. Suck.

Så börjar ja planera lite smått för min tatuering, jag vet ju hur jag vill att den ska se ut gäller bara att få någon annan att fatta det med.
Men när lönen kommit tänkte jag åka och kolla lite få lite prisuppgifter och sådana saker.
Hoppas att n¨gon kan sätta det jag har i huvudet på papper och sedan på mig, för jag kan det då inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar