2009-09-15

gaaaaaah

Jag har träningsvärk efter gymmet i går, men det är bara skönt för då vet man att man gjort något.
Idag kommer Kim hit och ska leka med oss.
Blir hemmagjord pizza med filmtittande. Mysigt och enkelt inte så fasligt dyrt heller.

Å några cider såklart.

Vet inte riktigt vad jag ska skriva inte hänt så mycket.
Känns jävligt surt att man itne har några pengar hittade en asskön tröja/kofta på HM för 200 men inte ens det har jag råd med.
Deppigt.
Den var skitmjuk och ganska lång med en stooor krage. Storlek S eller M skulle vara perfa båda funkar nog bra. I typ den mörklila färgen om någon där ute kännen för att köpa den till mig :) *blink blink* (mamma :P)
http://shop.hm.com/se/shoppingwindow?dept=DAM_TRO_ALL&shoptype=S

Gå in där och så den stickade för 199 kr är det :) Hehhe man kan ju alltid hoppas på en vänlig själ ska komma och bara ge den till mig.

Men det är nog kvar om 1½ vecka då det är lön så får hålla mig till tåls. Den som väntar på något gott.. eller vad säger man.
Ne lönen denna månad ska inte srpinga iväg denna månad ska jag lägga lite pengar på shoppong, har suktat efter nya kälder ett tag. Men hittar ju bara nått dom dagar jag itne har pengar. Och det suger! Känner ni igen er?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar