2009-08-01

Yummie det var gott.
Sov lite längre än planerat med är fortfarande lite trött.
Vilket är bra för vi ska upp vid 06.15 i morgon så måste sova hyfsat tidigt.
Vi ska nämligen åka med C's pappa på bussträff i katrineholm.
Ska bli kul, sen någon annan gång ska vi åka på bussrace med honom.
Ne nu ska jag krypa tillbaka till den insuttna gropen i soffan :P
Nä så illa är det inte än.

Köpte lite godis i går att ha med mig ut men idag känner jag mig bara jättesvullen och gigantiskt stor. Ingen skön känsla men det försvinner nog. Nån gång måste man ju kunna unna sig något som inte är nyttigt.
Kommer ju inte gå upp mina kilon jag gått ner bara för att jag äter lite godis nån gång i veckan. Och det vet jag ju men känns ändå lite jobbigt efteråt när jag ätit det.

Har kommit på mitt hela träningsupplägg nu springa ute måndag onsdag och gymmet på fredag så får jag lite av båda :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar