2009-08-27

Nu har jag skrivit ett mail till familjebostäder där jag klagar på gungan som sitter utanför huset.
Föreslog att de skulle sänka hyran en del för de utan barn under månaderna som barnen leker mest och höja den för de som gynnas av gungan, barnfamiljerna.
Eller ev. isolera fönsterna bättre så det inte hörs in lika tydligt.
Det spelar ingen roll om man har ventilationsfönstret (som jag tycker man borde kunna ha öppet utan att bli störd) öppen eller stängt dom låter in i alla fall.

Jag hoppas verkligen dom gör något åt detta problem, och hoppas många klagar på gungan så dom kanske tar ner det.
Det skulle vara det optimala.
Jag struntar i barnen dom kan väl leka någon annan stans, där dom lekte innan gungan fanns.
Eller det skulle vara helt okej om dom var lite tystare, det är det att dom skriker så satans mycket som stör.
Jävla skitbarn!

2 kommentarer:

  1. Tufft gjort hejar på dig eller inte....grannarna klagade på er lekplats med och då försvarade jag den, men en sån gunga skulle inte jag heller vilja ha....slit ner den Mamma

    SvaraRadera
  2. skulle det vara normala gungor tror jag inte alls det skulle vara lika farligt med skrik och så, nu bråkar ju alla om vilka som ska gunga på gungan..

    SvaraRadera