2009-08-14

Jag vann.
Kände verkligen inte för att springa idag, även fast jag samtidigt gjorde det eftersom det inte blivit så under denna vecka.
Men var väldigt nära på att gå och lägga min i sängen och sova en timme innan städningen, men då hade jag inte hunnit springa.
Så i stället satte jag på mig grejjorna och begav mig ut.
Benen motade mig till ett ganska lugnt tempo dom ville inte alls.
Kände redan första stegen att detta skulle bli en viljekamp kroppen vs. mig och jag vann. :)
Tog till och med det längre rundan och spurtade upp för backen innan man svänger in på brunskogsbacken.
Stolt!

För nu har jag bara typ 2-3 kg kvar tills jag är på den vikten jag vill och då gäller det att pressa sig själv, även fast man helst skulle ligga kvar i soffa.
Och ju oftare man gör det desto lättare går det nästa gång. (hoppas jag)

Men nu är jag trött.
Fast bara i kroppen inte sovtrött. Så snart blir det en dusch sen städa för C's pappa och mormor kommer hit och ska äta.

1 kommentar: