2009-08-06

Jag känner mig arg.
Rakt igenom arg och de drabbar tyvärr C.
Går tyvärr inte att hjälpas.
Vill bara spy galla på alla.
Funderar på en springrunda för att springa av mig lite men får se får se.
Trött är jag åxå inte haft tid att äta spec mkt idag.
Känner mig så irriterad över det här med bilen.
Man känner sig lite kränkt, och tänker hur kunde man vara då jävla dum!
Att man inte kollade, bad att få prata med "svärfar" att han skulle ringa honom så man kunde kolla att allt var okej.
Att man inte jag vet inte.
Blir bara så arg, mest på mig själv för att man va så dum,.
Men egentligen ska man inte ens kunna lita lite på folk?
Ska man gå runt och vara misstänksam mot alla för dom kan ju faktiskt försöka lura en?
Känns ju inte så jävla kul det heller!
Men just nu känns det som att det är så man kommer bli.
Önskar att man haft den här erfarenheten innan detta bilköp.. men nu har vi det iaf i bagaget till nästa.
Så lycka till att blåsa mig igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar