2009-08-24

Idag blir det hoki med rödbetor och fetaost till mat.
Vi har inte ätit det förut men receptet låter gott iaf :)
Även fast man har ont om pengar måste man lägga sin del på bra mat.
Det funkar inte att bara äta pasta och snabbköttbullar varvat med nudlar.
Nej jag har hellre lite mindre fritidspengar och god mat med sallad och sådant är bara skräpmat som man ändå blir hungrig 10 min efter man ätit bara för att det är så näringsfattigt.

Hur tänker ni?
Prioriterar ni mat?

Skulle tränat idag känner mig pigg och orkesfull så skulle ha orkat träna idag, men tänker på resten av veckan.
Idag hade vi tjock reklam på kanske 500 gram/reklam i mårgon har vi ett blad på ca: 100 gram + biltema på ca: 500 gram imorgon,onsdag,fredag (man får välja vilken/vilka dagar man vill ta ut den på) och reklam på torsdag på typ 200-300 gram.
Så nöjer mig med träna onsdag, fredag så ska vi rida en skrittrunda på typ 15 minuter i morgon så lär bli lite träningsvärk därifrån.

Vi ska iaf gå till farsta å handla mat sen så det blir ju en liten promenix iaf. :)

1 kommentar:

  1. Yes, jag fick ditt sms.. telefonen har krånglat satan, men i've got it! :)
    Nästa vecka blir skitbra! Kraaaaam

    SvaraRadera