2009-07-31

Vi horade idag med så denna vecka blev det 6 timmars övertid utan att jobbat över en enda dag.
Inte helt fel, men hade ju varit skönare om det inte hade varit någon brist, men nu var det det så lika bra att se det från den ljusa sidan.
Sovit ca: 40 minuter nu,. Ska packa och sedan ut och springa.
Vi ska ut i skärgården från idag till i morgon. Ska bli skoj, hoppas jag.

Tvättade mina jeans igår som jag spillde tomatsoppa på i midsommras.
Tvättade dom när vi kom hem med det gick inte bort, så har funderat på att köpa vanish men det är ju så satans dyrt.
Men när vi var i Ullared kostade en burk bara 30 kr (brukar kosta 70 kr här) så då passade jag på och vet ni vad!? Det fungarade! Mina jeans är rena. Tror däremot inte att det är spec miljövänligt så får inte spilla saker på kläderna allt för ofta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar