2009-07-06

operation ner

Vågen pekade uppåt 6 kg när jag vägde mig sist.
På 2 år har den alltså ökat till 58 (usch hemska vikt) vilket jag tycker är för mkt så nu inleds operation gå ner till 52 eller så jag kan ha mina jeans från skoltiden igen.
För egentligen så spelar ju vikten inte så stor roll det är ju utseendet.
Jag kan väga 65 kg å inte ha ett gram fett på kroppen och det skulle passa mig bra ändå :P

Eller några gram sak man ju ha men ni fattar poängen.
Så idag var jag på gymmet. Körde ett lättare pass eftersom jag haft ett uppehåll och jobbat idag.
Blev 20 minuter på crossingmaskinen 20 min på löpbandet och lite mage samt rygg.
På onsdag ska jag köra samma löp och crossing men fokusera mer på armarna. Och på fredag är det mage och rygg igen.
Jag kör inte så mkt ben eftersom jag jobbar som brevbärare och vill inte köra slut benen så mkt för då blir det så jobbigt att jobba.

1 kommentar:

  1. Det verkar vara ett bra upplägg på tränningen. Kram mamsen

    SvaraRadera