2009-07-11

Min cykel suger.
Det gör pumpen jag köpte åxå.
Man kommer knappt in till själva pupmröret för att pumpen är för tjock.
Fick i lite luft så får väl cykla på det iaf.
Kan fråga pappa om han har en pump jag kan låna som är smalare så får jag hoppas den funkar då.
För jag tror att däcken är täta... Men vet inte.
Jävla skitcykel!
När jag kommer hem ska jag lämna den olåst och se hur lång tid det tar innan nån snor den.
Vill inte ha den.
Dessutom har den inte några direkta bromsar och växlarna är åxå sönder.
Skrev ett mail till nån på blocket som sålde en cykel för 300 kr.
En liten gammal cykel men 3 växlar med det är allt jag behöver så jag blir nöjd.
Om jag får den det vill säga, de andra cyklarna på blocket kostade typ 1000 kr och det har jag ingen lust att lägga på en cykel när jag cyklar typ 3 gånger...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar