2009-07-21

Kollade nyss på super size me. Shit asså hur folk kan äta i detta land som heter U.S.A, och att han som gjort dokumentären klarade av 30 dagar me McDonken. Jag skulle spy efter andra dagen.
3 mål om dagen i 30 dagar bara mcdonaldsmat. Men sen höll ju hans lever på att krevera och de tog jäkligt lång tid för han att gå ner de där 10 kg han gick upp.

Vi ville se Superskinny Me: The Race to Size Double Zero men vi hitta den ingen stans.
Typiskt, det är faktikt en rätt bra dokumentär. Lite obehaglig hur långt man kan gå (för dom 2 som gör den mår inte spec bra under tiden) för ett exprement.

Lite handifo då. Ena såret är fortfarande lite ifekterat. Har ätit antibiotika i 2 dagar nu 8 kvar.
Men det är inte alls lite ömt i handen som tidigare, fast efter jobbet har det gjort lite extra ont eftersom jag använt handen.

I morogn ska jag och C ut och springa sen på fredag ska jag tillbaka till gymmet för då tror jag att handen kommer vara tillräkligt bra för att jag ska kunna använda maskinerna.
Sedan nästa vecka blir det bara utespring 3 dagar i veckan för då har gymmet stängt.

Längtar dessutom grymt mkt till fredag då det är lön.
Jag vill gäran ha sallad till maten men vi har inte råd att köpa det. Och eftersom jag lånade ut mitt sparkonto till Emma (så hon kunde köpa sin Neo jag är en snäll syster jag vet) har jag inga sparpengar att ta av.. Buhu.. Men men får äta bara vanlig mat då.. Frukt på jobbet så får i mig sånt iaf.. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar