2009-06-13

pappa

Pappa har varit här idag och sätt upp C's hängsaker till instrumenten så nu hänger det på väggen.
Blev snyggt och jag får dessutom tillbaka min skogarderob. Vilket är väldigt skönt.
Han hjälpte oss även sätta upp bänkbelysning under skåpen vid diskbänken så att man ser vad man gör när man lagar mat och håller på.

Det blev åxå bra. Vad skulle jag göra utan pappa?
Jag bävar inför den dagen då han inte kommer finnas längre.
Inte bara för att han hjälper oss med saker såklart.
Men det är en del av vad som gör honom till honom, han försöker alltid hjälpa till.

Vi skulle åka hem till honom i förmiddags och hjälpa han bära ut saker ur källaren, så när vi är på väg dit och jag ringer så säger han att han redan hunnit gjort det för att han hade varit vaken tidigt.
Typiskt :P
Men men..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar