2009-06-14

Lösögonfransar

Jag testade det första gången för en vecka sen.
Sköna var dom, eftersom jag inte gillar mina egna speciellt mycket (ganska korta å glesa).
Blev väl inte skitsnyggt eftersom det var första gången jag satte på dom, men tränade idag igen och det ser faktiskt bättre ut.
Övning ger färdighet.
Jag hade sådana som man sätter på en för en, kan gissa att en hel rad kräver väldigt massa mera träning för att få det riktigt snyggt.
Det bästa är att dom är prisvärda och om man är försiktig när man tvättar bort sminket kan man ha dom i 3-4 veckor.
Eller det var som stod på förpackningen sen om det är sant eller inte återstår att se.

Dom jag prövade idag var en storlek kortare men ändå väldigt långa.
Känns skönt ändå att se några fransar för en gång skull. (om man inte kollar för nära ser man inte klisterranden eller vad man ska kalla det)
Undra varför jag inte testat detta förut. Antar lathet. Samma lathet som gör att jag inte orkar bry mig om mitt hår fast jag vill, eller att öva på att sminka sig riktigt snyggt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar