2009-05-14

summering

Emmas student.
Den vart bra. Jag blev aningen för full för att gå upp och jobba men jag klarade det ändå.
Var nog fortfarande lite berusad när jag vaknade, så det var bara på me mjukiskläder å solglasögon. Köpte en ostmacka å en cola.. Folk kollade lite konstigt på mig eftersom jag drack cola 6 på morgonen :P
Bet mig i läppen i går åxå. 2 gånger så nu är jag svullen å har ont.
Har åxå straffats med en blåsa på tungan. Tycker inte jag är så snällt. Men får väl leva med det.
Det går över.
C var åxå med, men han är inte lika duktig som mig så han ligger och sover nu :P
Blev ingen middag idag utan vi käkade nyponsoppa å lite ostkaka.. Gott å mysigt.
Så ska jag å Jenny pierca oss om 1½ vecka.
Jag ska göra om näsan, har ju typ velat det sen jag tog ut den.
Men jag är rädd, jag VET ju att det gör ont. Men sammtidigt vet jag att det bara är en liten smärta...
Som går över snabbt.
Sen skulle jag vilja tattuera mig, men jag har ingen aning om var... Kan ha ett hum om vad det ska vara men de får ni se då när jag kommit fram till var...
Ne nu ska jag kolla på tv å vila lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar