2009-05-20

Om det är för bra för att vara sant så är det oftast det som ni alla vet.
När jag kom till jobbet i morgon så fick jag reda på att min lön inte alls skulle vara så bra som jag trodde. Utan typ 12.000 mindre.
Så dom ägnade hela dagen till och från att försöka lista ut vad och var det hade gått fel.
Men efter mycket om och men så visade det sig att för bra för att vara sant kan visst vara sant.
För min lön var rätt.
Vilket jag var glad för.
Hade jag inte sett den första summan hade den andra summan åxå varit grym men nu tyckte jag att det var lite eftersom jag sett de första.
Men så jävla glad blev jag när jag fick den första.
Så nu är jag en lycklig och rätt rik (för stunden) flicka.
Så nu kan jag spara så mkt som jag ville, leva och samtidigt ge pengar till pappa.
Känns bra om jag får säga det själv :)
Så ska jag köpa en Ipod åxå :) Har tröttnat att ha mobilen (som glappar) som mp3. Yey

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar