2009-05-18

lite blandat

Nu har jag och stor pojke varit och tränat å ätit tacos.
Fast det var mest jag som tränade hon flydde och tittade på L's lägenhet istället.
Men det gjorde inget, det är skönt å träna själv satt ingen fara för mig.
Sen möttes vi upp igen å handla tacos.
Men vi har bestämt att vi ska byta maträtt nu, det börjar bli lite tråkigt.. Vi ska köra på lax nästa gång.
Kanske miss T vill vara med då åxå. Hon gillar ju lax.
Den som lever får se.


C säger att jag är lite kontrollfreak. Och det är jag. Fast inte på människor, utan jag gillar att planera saker. Typ när jag får lönen gör jag en budget som jag måste följa, för då har jag koll och vet vad som gäller.
Hatar att inte ha koll.
Som på jobbet när någon annan går "mitt" distrikt så vill jag vara där och kolla så allt går bra och de inte blir stökigt och sådant.. Det är nog lite kontrollfreakit men jag kan inte hjälpa det.
Jag vill gära veta vad jag sja göra under veckan och så. Men men så länge det inte går ut över någon person är det okej.
Sen säger han att jag är lite manisk när det gäller städningen.. Och där kan jag åxå hålla med honom.
Jag tycker det är stökigt när alla saker är undanplockat men det är inte dammsuget och torkat (borden) på en vecka, då blir jag lite rastlös och måste plocka fram dammsugare.
Men det är bättre det än att jag skiter i hur det ser ut hemma. Eller hur :)
Men det säger han med.
Heheh jaja.. nu fick ni veta det :)
Men vad tycker ni vilket är bäst städa för mkt eller för lite?
Kontroll eller inte kontroll?
Ville bara säga att jag tycker om min pojkvänn jättemkt åxå när jag ändå är igång :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar