2009-05-05

kvällen

Det var kul i går :)
Drack dock en cider för mkt kanske :P
När jag kom hem hann jag äta sen däcka jag.. Utan att tvätta bort sminket eller nått..
Vakna vid nio tog på pyjamas å så sen så somna ja om. har sovit till och från tills klockan ett. så nu ska jag snart åka ut till stallet å lalla runt.. :)
Åter till kvällen.
Började med å träna. Skönt sen mötte ja Malin och fröken Julie så köpte vi mat å så..
Sen käkade vi goda tacos å drack lite bubbel. Efter det var det dags att börja fixa sig.. Å dricka lite rosévin. Vi började i någon hotellbar för det var en jävla lång kö till stället.. Vi beställde varsin smultronmohito (stavning) men det smakade jättemkt sprit och Julies var ännu värre... Tråkigt...
När vi väl kom dit så dansa vi en hel del drack en ännu större del å hade skojj. Malin hitta ragg som hon sedan dissa... Å fröken Julie jobba idag stackars henne. Jag pröjsa Emmas kille Daniel 100 kr så körde han hem mig. Var väldigt bekvämt. Men nu måste ja börja göra mig klar.. baj baj lingonpaj

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar