2009-05-19

färg å allt annat

Jag är trött.
Hade ingen lust att åka till stället idag. var rätt skönt att jag kan strunta i det.
Får lite dåligt samvete men skulle varit ännu värre om hon stod inne för då skulle hon inte få mockat.
Men nu står hon ute dygnet runt så nu gör det inget att jag inte åker ut.
Min medryttare ska ut på onsdag jag torsdag fredag hon lördag å jag söndag så hon kommer ju få motion och kärlek dom andra dagarna :)
Jag skulle i¨å för sig helt åka ut i morgon och inte på torsdag men min medryttare kunde inte då så..
Och jag kan så då bör vi dagar.
Just nu känner jag mig lite depp, men det är nog mest för att jag är trött och har lite dåligt samvete över hästen.
Men hon klarar sig ju.

Fick hem färgprover idag.
Nu vill jag måla om hela rummet, men vet inte hur dyrt en vägg är så vi får se..
Men hittade lite fina färger.
Är ju som sagt väldigt trött på vitt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar