2009-04-20

vuxenpoäng

A just det, jag har fått ett vuxenpoäng.
För från och med fredag typ har jag inte kontantkort på min mobiltelefon, utan abonnemang.
Men de blev ingen telefon till, för tro det eller ej så är jag nöjd med min lilla lur som saknar en knapp.
Det gör den lite personlig. Typ som pappas bil som saknar tomgång. :)
Jag saknar C, han är borta på måndagsmiddag, där han är sovande gäst.
Det är bara en dag men jag saknar han ändå. Det kan ju inte vara bra eller?
Hur ska ja då klara mig när han åker bort en hel vecka till Berlin.
Men till saken hör åxå att jag har börjat drömma mardrömmar. Typ varje natt. Och när han inte är här finns det ju ingen som kan säga att det bara är en dröm när jag vaknar och är rädd.
Hoppas jag inte drömmar nått hemskt inatt...
Men nu ska ja sova för ja är trött efter gymmet.
God natt. (Jag kanske får ett god natt tillbaka iaf)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar