2009-03-14

springa degklumy

Nu e jag tillbaka blev en springruda på 30-35 minuter sen gick jag tillbaka.
Helt mör i benen. Men det är skönt. Det var lite jobbigt och springa på snön men annars var det inte så farligt. Har ju lite kontis från jobbet så de e bra :)
Men ska nog försöka springa nu 1-2 gånger i veckan mer tror jag tyvärr inte att jag hinner eller orkar..
Fast det är lite tråkigt och springa här kom jag fram till. Fanns ingen direkt runda så jag fick vända och springa tillbaka.
Kanske hittar en sen. Hoppas de.
C kanske vet han verkar rört sig mer omkring här än vad jag har. Jag har ju typ bara varit nere vid badet å sen fram och tillbaka till centrum å Farsta centrum.
Ci har i och för sig ett frilufsområde en bit bort men de tasr typ en kvar tjogo minuter och cykla dit, och det hinner man ju itne om man ska ut en snabbis efter jobbet.
Men en lörda hinner man. Fast de känns också lite tråkigt.
Saknar min springskog i Bredäng. Kan man inte flytta hit den ta dit våran :P

Men nu ska ja strecha sen ska ja städa tills C kommer hem.
Han jobbar idag. Mohahha, fast han får ju iof betalt för 12 timmar eller aa 6 timmer men e 100% ob så 12. Även om dom bara jobbar typ 4.
Orättvist!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar