2009-02-24

upp och ner i en gren

Idag vart en undlig men skön dag i stallet.
Jag och Ann red ut och så råkade jag fasta i en gren men stöveln och Chantal bara fortsatte gå.
Så jag hänger där upp och ner fast i min stövel :P Men de var inte så högt så jag hade huvudtoppen i backen. Lyckades hacka mig loss därifrån precis när Ann hoppat av och ska fånga Chantal men då börjar hon gå/springa till mig igen :)
Söta häst.
Sen hade vi de mys me trav å galopp i snön :)
Hon va duktig men het, man kunde inte släppa för då hade hon dragit.
Men sen på vägen hem vart hon skitnojjig så hon blev lite panikik och sprang in med mitt ben i ett träd.
Men de va inte så farligt som de kändes just då.
Bara ett litet brännsrapsår.
Sen fixa och dona vi i stallet så bar det hem.
Och nu sitter jag här framför datorn igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar