2009-02-05

Posten

Vissa människor på vårat jobb har noll arbetsmoral.
Det är en pojke som har träffat en flicka i uppsala, efter att ha haft viss torka på den fronten.
Han åkte till henne igår. Och innan han drog sa han typ att han hade lite ont i halsen å kanske sover över där å sjukanmäler sig för han har ju lite ont i halsen.
Hur fan kan man göra så!? Vart är samvetet? Vi fick gå me brist bara för att han e kåt...Och lat! Dålig stil!

Sen finns de vissa som jag misstänker sjukskriver sig om dom råka sitta framför datorn lite för länge och orkar inte gå upp.
Detta är inget jag vet men man kan inte vara sjuk typ varannan vecka de funkar inte.
Men e på jobbet typ 1,5 vecka sen sjuk en vecka jobbar 1,5 de e ju sjukt...
Nä fy för folk!

Jag får typ dåligt samvete om jag e sjuk på riktigt å sjukskriver mig om det blir brist.
Jag hatar å va sjuk... Tycker de känns hemskt å ha massa sjukdagar.
Tänk om man söker ett nytt jobb, då borde ju den nya arbetsgivaren kunna kolla upp sånt.
Å vem vill anställa en person som e sjuk hela tiden?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar