2009-01-19

svammel på hög nivå

Fan vilken dag de va på jobbet.
Hade typ inte hunnit få upp nått i fredas så det tog aslång tid idag.
Ute gick de åxå helt segt å kallt vart de åxå.
Men tillslut kom man in igen bara för att mötas av massa mera post.
Tar den aldrig slut?
Fast de vore de ju ganska dåligt för om den gjorde de skulle inte ja ha något jobb kvar.
Fast de kanske ja inte har endå efter februari om chefen får som han vill.
Hoppas ja hittat nytt innan dess. va gör ja annars me Malingo å lägenheten.
Jajaj de e ett senare bekymmer inte bra å oroa sig.

Hade tänkt å gå ut å springa eller gå idag för att bli av me mina kilon men pallar fan inte efter en sån här dag.
Så ska kura i hop mig i soffan men Gosip Girl å sakna C.
Får inte sova med han förens på onsdag.. Långt dit.
Sen inte igen förens på freda kanske eller lörda vet inte om han sklle göra nått på fredan tror de va d.. Hoppas han saknar mig med, och att han tycker om mig. Han säger att han gör det, ibland iaf man kan ju inte säga de hela tiden, men mitt störda huvud säger att han bara har mig för att det är skönare än att va själv. Att han egentligen inte gillar mig bara säger d.
Shit varför ska ja tänka sånt här för de e inte bra.
Nä nu ropar GossipGirl. Baj

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar