2009-01-23

Springa

Fan va irriterande. ja ville ut å springa idag efter jobbet så kan jag inte hitta min mp3spelare å ja kan inte springa utan den... Senast jag såg den var på planet hem från portugal eller a lägenheten då efter flyget om man ska va noga. Så den borde ju ligga här någon stans men ne inte va ja kan hitta. Så springadet får vänta kanske ändå e bättre när de e lite varmare ute annars får ja så ont i lungorna.. Men iaf så tänkte ja ladda ner en träningsvideo i ställen som miss Julie men inte fan funkar de ja får inte upp en ända. Det suger så får vänta tills hos kan säga nån bra till mig. Under tiden får ja väl nöja mig med att ja va ute i 2 timmar å sprang i trappor och att ja ska till stallet å rida i morgon.. Fan va trött ja e kanske ska sova lite istället. Sen måste ja duscha städa köket diska stretcha å fixa mig. För ja å C kanske ska ut ikväll å fira hans kusin, inte för att ja har några pengar men det går ju å gå ut ädnå. Men de e inte säkert så vi får se vi får se.. nä nu ska ja leta vidare på videosar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar