2009-01-20

jag

C skrev för en stund sen om han fick komma över å låna min dusch för han har inga handdukar dom e kvar i gamla lägenheten, mitt svar vart ett kort mm visst. Varpå han skriver om du vill sova med mig såklart ;). om du vill de me mig å inte bara komma över för att låna min dusch fick han till svar. Sen skrev han att han bara retades lite.
Han kan inte veta hur osäker ja e på de här på va han känner för mig, för det har jag inte berättat.
Kan inte får inte ur mig orden.
Men det ger mig bara en till anledning till de att han bara vill ha nån för stunden ha lite saker hos slippa va hemma så mkt.. Va vet ja...
Jag vet inte hur man pratar om sånt här, därför e jag tyst..
Men nån gång lär jag mig väl.
Nu ska ja se om de finns nått avsnitt 16 å ladda ner av Gossip :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar